Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

28 de maig de 2015

Lliurament de premis de les proves Cangur 2015

Aquest dimarts s'han lliurat els premis als guanyadors de les proves Cangur de matemàtiques d'aquest curs. L'acte ha tingut lloc al Paranimf de la Universitat de Barcelona i ha estat presidit per la consellera d'Ensenyament, l'Honorable Senyora Irene Rigau.
Dos alumnes de l'Escola han rebut els seus premis pels resultats obtinguts: la Maria Nieto, que va quedar en quarta posició en el nivell de 6è de primària, i l'Enrique Ji, classificat en primera posició en el nivell de 3r d'ESO.