Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

14 d’abril de 2015

L'Ajuntament de Vilanova va oferir una recepció a l'alumnat de la Joilet Catholic Academy

La Regidora d'Ensenyament, Sra. Ariadna Llorens i l'Alcaldessa de la Ciutat, Sra. Neus Lloveras, van rebre ahir l'alumnat que participa de l'intercanvi lingüístic i cultural que es fa entre la Joilet Catholic Academy de Chicago i l'Escola Pia de Vilanova i la Geltrú. Totes dues van destacar la importància d'aquests intercanvis amb integració a les escoles i a les famílies com un enriquiment i un coneixement molt més exhaustiu de la realitat dels respectius països.