Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

14 d’abril de 2015

L'Ajuntament de Vilanova va oferir una recepció a l'alumnat de la Joilet Catholic Academy

La Regidora d'Ensenyament, Sra. Ariadna Llorens i l'Alcaldessa de la Ciutat, Sra. Neus Lloveras, van rebre ahir l'alumnat que participa de l'intercanvi lingüístic i cultural que es fa entre la Joilet Catholic Academy de Chicago i l'Escola Pia de Vilanova i la Geltrú. Totes dues van destacar la importància d'aquests intercanvis amb integració a les escoles i a les famílies com un enriquiment i un coneixement molt més exhaustiu de la realitat dels respectius països.