Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

16 d’abril de 2015

A l’Escola donem la benvinguda a la missió Apilo XII

La nostra escola s’ha sumat a un projecte que des de la Generalitat de Catalunya pretén incentivar la recollida selectiva de piles i acumuladors. És una campanya que vol augmentar i fer més visibles els punts de recollida d’aquest tipus de residu.
Una bona part d’aquesta campanya es porta a terme als centres escolars, on es planteja en forma de concurs. Així, haureu vist que el coet Apilo XII ja és al passadís de l’entrada, (al costat de la recollida dels clakis), i esperant les piles de totes les famílies del nostre centre.
També a les classes es disposarà d’una caixa que els delegats verds han preparat i fins i tot cada alumne rebrà un petit contenidor que podrà portar a casa per recollir les piles fins al moment de portar-les a l’escola.
Així doncs, des de la Comissió d’Agenda 21 del Centre us animem a portar el màxim de piles d’ara en endavant.
Gràcies per la vostra col·laboració.