Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

31 de març de 2015

Segona part de l'intercanvi amb estudiants de EEUU

El proper 5 d'abril arriben a Vilanova i la Geltrú un grup d’alumnes d'intercanvi de Joilet Catholic Academy (Chicago).
Estaran a Vilanova durant deu dies en els quals es faran diverses activitats visitant llocs importants de la nostra cultura com Barcelona, Montserrat, Tarragona, i altres indrets, així com la nostra ciutat.
Els alumnes de Joliet estaran amb famílies d'alumnes de la nostra Escola, els quals, la majoria d'ells, van participar a la primera part de l'intercanvi el passat mes de setembre i van ser acollits per estudiants americans.
Les amistats establertes entre els alumnes de l’Escola i els de Chicago han estat molt intenses, i l'experiència és molt profitosa i també molt intensa a nivell personal.