Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

18 de març de 2015

Proves Cangur

Demà, un any més, se celebren les proves Cangur organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).
El Cangur és una activitat impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la SCM que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana. És una activitat que es marca, com a objectiu, estimular l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.
El concurs Cangur de la SCM arriba, enguany, a la seva vintena edició per alumnes de secundària (de tercer d'ESO en endavant) i nosaltres hi estem participant des de molts cursos enllà. Aquests alumnes estan convocats, demà, a la seu de l'UPC de Vilanova per realitzar la prova.
La novetat aquest curs, a partir d’un suggeriment del Departament d’Ensenyament, és que la SCM ha decidit de fer-lo extensible a l’alumnat de cicle superior de Primària.
Els/les nostres alumnes hi participaran tots/es. En aquest cas, les proves es passaran en el nostre centre també demà.