Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

13 de març de 2015

L'Assemblea de l'Escola Pia de Catalunya aprova el projecte d'interdisciplinarietat a l'aula com a política dels propers quatre anys

En el marc de la VII Assemblea de les Institucions Educatives, on representants de les famílies, alumnes, educadors i personal d'administració valorem la tasca feta aquests darrers anys i proposem línies de futur pels proper quadrienni. “Formar part de l'Assemblea és un honor i una responsabilitat”, ha afirmat el Provincial de l'Escola Pia de Catalunya, Jaume Pallarolas, durant l'obertura de la sessió. “És la festa de la participació de l’Escola Pia”, ha afegit el Secretari General, Joan Vila. Una participació que, tot i comptar amb 200 assistents, ha tingut la presència de tota l'Escola Pia que, d'una manera o altra, ha participat en el procés previ, així com alumnes i educadors de l'Escola Pia d'Hongria. “Un procés que ha començat el setembre” i que s'ha materialitzat en propostes i projectes que marcaran la feina del proper quadrienni i que, d'una manera resumida, presentem a continuació.
ENLLAÇ crònica primer dia Assemblea
ENLLAÇ crònica segon dia Assemblea