6 de març de 2015

Informació actualizada sobre les activitats d'anglès a l'estiu (Home to Home)

L’Escola Pia Vilanova i Home to Home, ofereixen la possibilitat d'anar a un campament a l’hotel Roc Blanc de la Molina gaudint d’unes colònies plenes d’activitats centrades en l’anglès, com poden ser les classes impartides per professors nadius altament qualificats, i totes les activitats Total English dirigides en anglès per alumnes de primària.
També s'ofereix la possibilitat, per alumnes de secundària, de fer un curs d’estiu a Anglaterra / Irlanda vivint amb famílies britàniques i participant d’un ampli programa d’activitats socials i culturals.
ENLLAÇ informació Total English Summer Camps (PRESSUPOST   SOL·LICITUD)
ENLLAÇ informació Summer Home (PRESSUPOST   SOL·LICITUD)