Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

26 de març de 2015

Celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física

El proper 6 d’abril serà el Dia Mundial de l’Activitat Física. Per aquest motiu aquest divendres, dia 27 de març, celebrarem aquesta diada en el nostre centre.
Per tal de prendre part en aquesta iniciativa, hem organitzat, per a aquest dia, de 10 a dos quarts d’11 del matí, una activitat d’escola per a tot l’alumnat i tot el professorat. Aquesta activitat serà, concretament, una CLASSE CONJUNTA DE ZUMBA que la guiarà una monitora del gimnàs Miró de Vilanova, centre al qual agraïm la seva gentilesa.
La zumba és una modalitat esportiva que consisteix en una activitat cardiovascular que combina exercicis de tonificació amb passos de balls llatins. Les coreografies estan basades en passos senzills i repetitius cosa que fa que sigui molt fàcil seguir-la i no cal una preparació física en concret. La zumba permet tonificar, elevar les pulsacions, cremar calories i passar una estona divertida.