26 de febrer de 2015

Concurs THE FONIX 2015

La nostra escola participa en el 8è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2015). El concurs està organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l'Esplai.
El concurs compta amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.
El proper dissabte 28 de febrer els alumnes Vera Molina Rubio (5è de primària), Silvia Delgado Blanco ( 6è de primària), Adrian Iraegui Alvear (1r d'ESO), Núria Gómez Rodriguez (2n d'ESO), Marta González Huguet (3r de'ESO) i Diana Bataller De La Mata (4t d'ESO). Aquests alumnes seran els representants del nostre centre a la fase territorial que tindrà lloc el proper dissabte 28 de febrer a Barcelona.
Moltes felicitats i ànims a tots!