Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

26 de febrer de 2015

Concurs THE FONIX 2015

La nostra escola participa en el 8è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2015). El concurs està organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l'Esplai.
El concurs compta amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.
El proper dissabte 28 de febrer els alumnes Vera Molina Rubio (5è de primària), Silvia Delgado Blanco ( 6è de primària), Adrian Iraegui Alvear (1r d'ESO), Núria Gómez Rodriguez (2n d'ESO), Marta González Huguet (3r de'ESO) i Diana Bataller De La Mata (4t d'ESO). Aquests alumnes seran els representants del nostre centre a la fase territorial que tindrà lloc el proper dissabte 28 de febrer a Barcelona.
Moltes felicitats i ànims a tots!