Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

15 de desembre de 2014

Sortides de secundària del dia de Sant Josep de Calassanç

El passat dia 27 de novembre, celebració de Sant Josep de Calassanç, tots els cursos de secundària van realitzar les seves sortides del primer trimestre.
Els alumnes de 1r d'ESO van anar a la Fundació CRAM, al Prat de Llobregat, els de 2n d'ESO al Monestir de Santes Creus, els de 3r al Born Centre Cultural, els de 4t a la Caminada per la Pau a Moià, i els alumnes de batxillerat, segons el curs i la modalitat, al Cosmocaixa i al Parlament de Catalunya.