Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

22 de desembre de 2014

Alumnes de l'Escola van participar al "Dia de la ciència al carrer"

El passat divendres 21 de novembre es va celebrar a Sitges el DIA DE LA CIÈNCIA AL CARRER, dins de les activitats de la SETMANA DE LA CIÈNCIA. L'exposició té per finalitat divulgar la ciència de manera amena i divertida, sobretot pensant amb els més petits.
Sis cents estudiants de tota la comarca, des de cinquè de primària fins a batxillerat, van participar en aquesta jornada.
L’espai de la Fragata de Sitges va acollir una vintena d’expositors on diverses entitats i alumnes de diferents centres van mostrar els coneixements adquirits a les aules a alumnes de la comarca d’entre 12 i 18 anys.
La nostra escola hi va participar amb el projecte “ Magnetitza't: ciència amb materials casolans.” Tres alumnes de 4t d'ESO i un de 1r d'ESO van construir uns mòduls interactius fets amb materials casolans per demostrar conceptes bàsics de magnetisme i electricitat (ENLLAÇ document explicatiu). Amb aquesta activitat són els mateixos alumnes que es converteixen en divulgadors científics.