Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

4 de desembre de 2014

Alumnes de batxillerat guardonats en el concurs de Fotofilosofia

Coincidint amb el dia internacional de la filosofia, el passat 19 de novembre, va tenir lloc a la Facultat de Filosofia de la UB de Barcelona, l’entrega de diplomes de les milllors fotofilosofies de cada Centre.
La fotofilosofia és una fotografia original, amb una pregunta filosòfica que convidi a la reflexió. Aquestes espurnes de pensament serveixen per acostar l’alumnat a comprendre millor el que s’entén per filosofia.
Enguany, 14 alumnes de batxillerat han estat seleccionats/des i guardonats/des amb un diploma que acredita la seva fotografia com una de les millors participants.