20 de novembre de 2014

Presentació de l'obra "Història cronològica de l'Escola Pia de Vilanova i la Geltrú" de Miquel Altadill Giner

Tindrà lloc el proper dissabte, 22 de novembre, a les 12 del migdia a la Sala d'Actes de l'Escola.
Acompanyaran a l'autor:
  • Andreu Trilla, Ex pare Provincial de l'Escola Pia
  • Ramon Novell, Ex pare Rector de l'Escola Pia de Vilanova
  • Gerard Figueras, Regidor i Tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Vilanova
  • Pilar Contreras, Directora de l'Escola
  • M. Providència Garcia, Doctora en Filosofia i ciències de l'educació
  • Enric Miró, Exalumne del Col·legi Samà
L'acte acabarà amb una pregària pels escolapis, professors i alumnes traspassats i el cant de l'Ave Maria, de Schubert, per la mezzo-soprano internacional Rosa Maria Ysas, acompanyada per la pianista Eva Poch.
A continuació es farà una fotografia de grup i una visita a l'Escola. I a les 2 de la tarda, dinar de germanor al Restaurant Marina (reserves telefonant al 938 155 085, preu per persona 25 €).