Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

27 d’octubre de 2014

Premis Extraordinaris de Batxillerat del curs 2013-14

El 22 d’octubre va tenir lloc l’acte de lliurament dels PREMIS EXTRAORDINARIS DE BATXILLERAT del curs 2013-14, al Palau de Pedralbes. L’acte va estar presidit per la Consellera d’Ensenyament, Irene Rigau, acompanyada de na Teresa Pijoan, Directora General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat.
Al juny es van presentar 900 alumnes a aquest premis i 26 han estat premiats, entre ells en Carles Domingo Erich, alumne de 2n de batxillerat de la nostra escola el curs 2013-14. Des d’ací la nostra enhorabona!