Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

9 d’octubre de 2014

Alumnes de 4rt d'ESO participen a Calella de la Formació del grup MOU-TE!

Setze nois i noies de l'Escola Pia de Vilanova han anat el passat cap de setmana a una formació de Mou-te! a Calella. Van ser dos dies en els quals van fer tota mena d'activitats relacionades amb l'educació de nens petits. Des de possibles jocs per fer grup, fins a entendre la manera de com pensen i actuen els nens petits. La primera vegada que s'assisteix a una formació d'aquestes es fa el que s'anomena "Formació 1", encara hi ha la Formació 2a, la 2b i la 3 abans d'acabar totes les formacions que ofereixen. A part d'aquestes formacions, el grup Mou-te! també organitza sortides com els tres dies diferents (3DD) o els sis dies diferents (6DD). A més a més d'aprendre tots van fer moltes amistats amb alumnes de diverses Escoles Pia de tot Catalunya, com la d'Igualada, la de Calella i la de Terrassa entre d'altres.