1 de juliol de 2014

Cinc alumnes de l'Escola rebran una distinció de la Generalitat per les notes obtingudes a les PAU

Els vint-i-un alumnes de l'Escola que s'han presentat aquest curs a les Proves d'Accés a la Universitat han aprovat, obtenint una qualificació mitjana a la fase general (sobre 10 punts) de 7,76, superior a la mitjana de Catalunya.
A més, cal destacar que cinc alumnes rebran la distinció que otorga el Govern de la Generalitat a tots aquells alumnes que treuen una nota igual o superior a 9 a la fase general. Són el Carles Domingo (10), el Roger Garcia (9,3), l'Ariadna Oyagüez (9,1), la Raquel Sainz (9,2) i la Mariona Serrano (9,15). L'acte de lliurement tindrà lloc el proper 21 de juliol a Barcelona.