11 de juny de 2014

Jocs Florals escolars

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha convocat, enguany, la primera edició dels Jocs Florals escolars de Catalunya. Es tracta d’un certamen que té com a objectiu potenciar i estimular l’expressió i la producció escrita dels nois i noies i al mateix temps fomentar i difondre una tradició cultural pròpia i arrelada al país, que ja es duu a terme en molts centres escolars amb diferents nivells de convocatòria municipal, comarcal…
En aquesta primera edició, va ser seleccionat per presentar-se a les semifinals que es van dur a terme el passat 29 de maig, a Santa Coloma de Gramanet, a un alumne de segon de primària, Pablo Linares. Tots els alumnes que hi van ser convocats van rebre un diploma de participació i un llibre, i tot i que no tots van ser seleccionats per poder anar a la final, va ser per a tothom una gran experiència i un goig poder assistir-hi per primera vegada.