19 de maig de 2014

VIII Mostra d'art d'objectes reciclats i reutilitzats

Des de la comissió d’Agenda 21 us proposem la visita a l’exposició que cada any es celebra i on es mostren els objectes fets pels alumnes de diferents escoles de Vilanova. Aquest any hi ha una modalitat de concurs individual, que ha estat molt ben rebut pels alumnes, que han presentat treballs molt creatius sempre utilitzant materials reutilitzats. Així doncs, ja que tenim una bona representació us adjuntem les dates i horaris en que es pot visitar.
  • Lloc: CRIA (al carrer Bonaire, 1)
  • Dates: Del 12 al 30 de maig, ambdós inclosos.
  • Horari: De dilluns a divendres als matins de 9.30 a 13.30 h. Els dimarts i dijous també a la tarda de 17.30 a 20 h.