26 de maig de 2014

Una alumna de segon d'ESO premiada en el Concurso jóvenes talentos de relato corto

Helena Lu, alumna de 2n d'ESO A, aconsegueix guanyar un 2n premi en la 54ª edició del Concurso jóvenes talentos de relato corto.
El dissabte 24 de maig al Teatre Xinès de Port Aventura es van lliurar els premis als finalistes. Enguany la participació va ser de 2000 alumnes de 2n d'ESO pel que fa a Catalunya. Es van lliurar 15 premis als sisès classificats, 15 premis als cinquès, ... L'Helena ha aconseguit un 2n premi.
Dels 15 primers hi va haver una guanyadora absoluta, una noia ampostina que representarà Catalunya a la Real Academia Española de la Lengua, que enguany celebra el 3r centenari de la seva fundació. Allà tindrà lloc la final amb un representant de cadascuna de les comunitats i caldrà fer un nou escrit i s'escollirà el/la millor narrador/a jove d'aquesta edició.