30 de maig de 2014

Dia Mundial del Medi Ambient

La nostra escola sempre ha estat i és sensible a les iniciatives que s’endeguen sobre el medi ambient (Agenda 21) perquè considerem que aporten molts valors pedagògics als/a les nostres alumnes.
El proper dia 5 de juny, se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient. A l’entorn d’aquesta diada, la Regidoria de Medi Ambient del nostre Ajuntament organitza una Fira Ambiental, un Mercat d’Intercanvi i activitats relacionades amb Agenda 21. Aquest dia hi haurà un acte de commemoració a l’Auditori Eduard Toldrà on es llegirà un manifest i l’Anna Calderón, alumna delegada verda d’Agenda 21, de 3r B de primària, serà l’encarregada de llegir-ne una part. A la conferència-espectacle hi assisitirà en Marc Boada, presentador del programa de TV3 Què-Qui-Com. Els seus/ves companys/es de 3r de primària li donaran suport i assistiran a l’esdeveniment.