4 d’abril de 2014

Un estudiant de 2n de Batxillerat medalla de bronze a l'Olimpíada Espanyola de Matemàtiques

Els passats 28, 29 i 30 de març va tenir lloc a Requena (València) l'Olimpíada Matemàtica Espanyola, adreçada a estudiants de Batxillerat que han superat les proves locals de classificació.
En Carles Domingo Enrich, alumne de segon de Batxillerat de la nostra escola, va participar en la competició i va obtenir una medalla de bronze. En aquesta prova hi participen 80 alumnes i es concedeixen 6 medalles d'or (que donen accés a participar a l'Olimpíada Internacional), 12 de plata i 18 de bronze. La competició tenia una durada total de 7 hores i consistia en la resolució de sis problemes matemàtics.
En Carles s'havia guanyat l'accés a la fase espanyola en quedar dels nou primers classificats a la fase catalana, celebrada al desembre.
Des de l'Escola el volem felicitar per aquest nou premi, fruit de la seva constant superació.