30 d’abril de 2014

Dos alumnes de segon de batxillerat premiats en el 6è Simposi de Treballs de Recerca del Garraf

El dijous 24 d'abril es va celebrar el 6è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf. Alumnes de 2n de batxillerat dels diferents centres de la comarca on s'imparteixen aquests estudis hi van exposar els seus treballs de recerca i, a la vegada, els alumnes que aquest curs estan fent 1r de batxillerat i estan iniciant els seus treballs de recerca hi van assistir com a públic per tal de conèixer les experiències dels seus companys.
A l'acabar aquestes exposicions es va procedir a entregar els premis als sis millors treballs presentats, tres en l'àmbit humanístic i social i tres en l'àmbit científic i tecnològic. En aquest darrer àmbit dos alumnes de la nostra escola van resultar premiats: la Marta Ravetllat va obtenir el primer premi amb el treball titulat "La biodiversitat dels coleòpters del Garraf" i el Carles Domingo va rebre el segon premi amb el treball "Semàfors o rotonda? Estudi d'una intersecció de trànsit dens".
Enhorabona a tots dos!