11 d’abril de 2014

Alumnes de l'escola participen a la fase territorial del concurs The Fonix 2014

La nostra escola ha participat en el 7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2014) per segona vegada aquest curs. El concurs està organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l'Esplai. En la primera fase del concurs, la realitzada al centre, en van sortir set candidats, un de cada curs des de 5è de primària fins a 1r de batxillerat: Guillem Hugué, Asier Trancón, Carla Molina, Begoña Nieto, Javier Gallardo, Carla Pocchiola i Sònia Pedrals.
Aquests alumnes van fer la prova territorial a Barcelona, a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) el passat 1 de març. L'alumna Carla Molina de 1r d'ESO ha quedat finalista i el proper 26 d'abril participarà a la fase final del Concurs a nivell de tot Catalunya. En aquesta fase hi ha també una part oral.
Ens plau felicitar la Carla per ser finalista, així com a tots els alumnes que van participar en la prova territorial a Barcelona.