Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

5 de març de 2014

Schools song contest

Els alumnes de 6è de primària estan participant en un projecte telemàtic multidisciplinari anomenat Schools song co
ntest. Aquesta iniciativa educativa té com a objectiu treballar de forma interactiva activitats relacionades amb Música, Educació Física, Educació Visual i Plàstica i Llengua Anglesa.
Consisteix en l’elaboració en grup d’un videoclip a partir d’una composició musical amb lletra en anglès, que ha estat creada pels alumnes , a partir d’una cançó original que els ha agradat. Els videoclips es mostraran a les altres escoles participants a través de la pàgina web del concurs . Al mes de maig hi haurà una trobada general de totes les escoles on els nens i nenes de 6è hauran de fer una actuació en directe davant les altres escoles participants. Durant aquest acte es triarà el guanyador de l’School Song Contest d’aquest any.