Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

24 de febrer de 2014

The Fonix 2014

La nostra escola participa aquest curs en el 6è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2014) per segona vegada. El concurs està organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l'Esplai.
En la primera fase del concurs, la realitzada al centre, en van sortir set candidats, un de cada curs, des de 5è de primària fins a 1r de batxillerat. Els noms dels nostres alumnes: Guillem Hugué, Asier Trancón, Carla Molina, Begoña Nieto, Javier Gallardo, Carla Pocchiola i Sònia Pedrals.
Aquests alumnes faran la prova territorial a Barcelona a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) el proper 1 de març.
Desitgem a tots els alumnes que participaran en la prova territorial a Barcelona molt sort.