4 de novembre de 2014

Proposta d'una nova activitat de voluntariat per part de pares, mares, avis i àvies de l'escola

El Centre, dins del marc de continuació del PROJECTE COMPARTIT en el qual tots els estaments que conformen la Comunitat Educativa hi tenen un paper actiu important i també amb correspondència amb les activitats de VOLUNTARIAT que estan en funcionament, torna a endegar una proposta pedagògica.
Uns familiars d’alumnes del Centre estan disposats a oferir voluntàriament, a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, un servei d’AJUT A FER DEURES i/o CONSULTA DE DUBTES EN CIÈNCIES O LLETRES.
Les sessions de Ciències, per a 3r d’ESO, es faran dilluns, de 5 a 6 i començarà el dia 17 de novembre. La de 1r i 2n d’ESO es farà en dimarts, de 5 a 6 i començarà el proper 18 de novembre.
La sessió de Lletres, per a 1r i 2n d’ESO, es realitzarà en dilluns i s’iniciarà el dia 17 de novembre.