Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

10 de desembre de 2013

Xerrada de Càritas

Demà dimecres a la tarda, relacionat amb la Campanya de Nadal que realitzem a l’Escola consistent en la recollida d’aliments en col·laboració amb Càritas, els alumnes de Cicle Mig i Cicle Superior de Primària assistiran a una xerrada per part de voluntaris d’aquesta organització. Aquesta es fa amb la intenció de sensibilitzar als nostres alumnes del que implica la seva tasca dins la nostra ciutat: àmbits d’acció, motivacions, tasca dels voluntaris ...