Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

27 d’octubre de 2015

Venda de castanyes i panellets dins del projecte d'emprenedoria per part dels alumnes de 6è

Demà dimecres, 28 d'octubre, els alumnes de 6è tornaran a estar a les 17 h al pati gran de l'Escola per tal que tothom que vulgui pugui encarregar castanyes pel proper divendres dia 30, que els mateixos alumnes torraran al pati de l'Escola.
Aquesta activitat està englobada dins el projecte d'emprenedoria i serveix per recaptar fons pel viatge de final de curs a Pineta.
Moltes gràcies!