27 de setembre de 2013

Welcome Adam

La nostra escola i la FECC (Fundació Escola Cristiana de Catalunya) hem signat un conveni de cooperació educativa que ens permetrà disposar d’un auxiliar de conversa en anglès pel curs 2013-14 per als alumnes de Primària, Secundària i Batxillerat.
Aquest curs és el segon que participem en el Programa Auxiliars de Conversa on joves universitaris de llengua anglesa passen una temporada entre nosaltres i són auxiliars dels professors d'anglès.
Aquest mes ha arribat el Adam Owen de York, Regne Unit, que s'allotjarà amb famílies de la nostra escola al llarg d'aquest curs.
These days Adam Owen from Great Britain, has started his job in our school as a language assistant. He will be with us all this school year, working with students of primary , ESO and Batxillerat promoting and reinforcing the use of spoken English. WELCOME to our school!!