17 de juny de 2013

Olimpíades Aramark 2013

Durant el mes de maig s'han realitzat les Olimpíades d'Aramark al menjador de l'escola.
Han tingut una durada de dues setmanes. A la primera els nens i nenes van preparar les banderes, les medalles, el pòdium i la torxa. A la segona setmana ja van començar els jocs, que van consistir en cursa de relleus, bàsquet, futbol i bitlles.
Els alumnes de cada curs es van dividir en dos equips que van competir entre ells. L'últim dia es va fer el lliurament de medalles on tots els nens i nenes van tenir la seva, i també les monitores ja que també elles van col·laborar en els preparatius i jocs. La jornada esportiva va anar força bé, els nens i nenes estaven motivats i amb ganes de gaudir i passar-s'ho bé.