25 de juny de 2013

Festa de Graduació de Batxillerat

El passat divendres es va celebrar l'acte de cloenda dels estudis de batxillerat de la promoció 2011-13. Va ser una festa emotiva en la que hi va haver diferents intervencions que van servir per repassar aquests dos anys que hem conviscut junts així com encoratjar als alumnes davant de la nova etapa que properament començaran. Posteriorment es va lliurar a cada alumne un diploma i es va fer la imposició de la banda i el birret. La festa va acabar amb un petit sopar al pati de l'escola.
Aquells que vulgueu demanar l'enllaç a les fotos de l'acte ho podeu fer des de la icona "Sol·licitud de fotos" a la part superior d'aquesta web.