Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

28 de juny de 2013

Festa de cloenda dels alumnes de 4t d'ESO

Ahir es va celebrar l'acte que va servir per tancar l'etapa de l'ESO per aquells alumnes que aquest curs han estat fent 4t d'ESO. Malgrat molts d'ells seguiran a l'escola realitzant els estudis de Batxillerat, és un moment on els alumnes poden prendre diferents opcions i això fa que després d'haver estat tretze anys junts el curs vinent molts d'ells se separin i emprenguin diferents camins.
L'acte va ser molt entrenyable i va servir per recordar alguns dels moments viscuts a l'escola pels alumnes d'aquesta promoció així com aquelles anècdotes que s'enduen en el seu record. Tot seguit es va lliurar a cada alumne un diploma. La festa va acabar amb un petit refrigeri al pati de l'escola.
Aquells que vulgueu demanar l'enllaç a les fotos de l'acte ho podeu fer des de la icona "Sol·licitud de fotos" a la part superior d'aquesta web.