18 de juny de 2013

Els/Les alumnes de 4t d'ESO de Tecnologia construeixen robots

Al llarg d’aquest curs escolar els/les alumnes de tecnologia de 4rt d’ESO, a banda de realitzar les acitvitat teòriques necesàries per a poder continuar estudis posteriors relacionats amb la tecnologia, també han realitzat uns robots humanoides teledirigits com a projecte tecnològic.
Aquest projecte aconsegueix que els/les alumnes puguin desenvolupar les eines, metodologies i recursos educatius per afavorir l'excel·lència de l'alumnat en tecnologia, al mateix temps d’afavorir el treball en grup. També contribueix a la integració de les TIC i les TAC a l’aula.
Ens els videos adjunts podreu copçar una mica el treball que els/les alumnes han anat fent a l’aula taller de tecnologia i el resultat final.