6 de maig de 2013

Resultats de les proves Cangur

Un any més, alumnes de la nostra escola van participar a les proves Cangur, un concurs, adreçat a nois i noies d'entre 3r d'ESO i 2n de batxillerat, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques amb la finalitat d'estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques. La setmana passada es van publicar els resultats definitius i cal remarcar els bons resultats, en general, obtinguts.
El resultat més destacat és la tercera posició del Carles Domingo, de 1r de batxillerat, d'entre 3802 participants. En aquesta mateixa categoria, també cal anomenar la Raquel Sainz (lloc 113), la Mariona Serrano i el Guillem Feliu (lloc 300), l'Ariadna Oyagüez (lloc 361) i l'Andrea Garcia (lloc 459).
Pel que fa als alumnes de 3r d'ESO, d'entre 6174 participants, cal destacar la Meritxell Garcia (lloc 85), la Laura González (lloc 363), la Camila Trujillo (lloc 606) i la Judith Ramírez (lloc 1026).
I, finalment, a 4t d'ESO, amb 5499 participants, remarcar el Martí Rull (lloc 846).
L'enhorabona a tots ells!