29 de maig de 2013

Els alumnes de 4t d'ESO visiten a l'exposició de Mauthausen

El passat divendres els alumnes de 4t d'ESO acompanyats de professors de l'Escola i complementant una tasca de l'àrea de ciències socials van visitar l'exposició "Imatges i Memòria de Mauthausen, 1938-1945", que es pot veure a Sala Espai Segle XXI del Museu del ferrocarril.
Aquesta activitat s'emmarca en el context d’una acció molt més àmplia, el “Projecte Buchenwald; Deportació i Ferrocarril. Republicans Espanyols en els Combois de la mort”, en la qual hi participa la nostra Escola. Abans d'iniciar la visita, l'Enric Garriga, representant d'Amical Mauthausen, ens va fer una introducció explicativa de la mateixa.