2 de maig de 2013

Demà se celebra la Jornada d'Esport i Convivència a Vilanova

Com ja és tradició cada any a la primavera es celebra la JEIC on tots els alumnes de 6è de les vint Escoles Pies de Catalunya es reuneixen en una ciutat per celebrar una jornada d’esport i convivència. La JEIC suposa no només un punt de trobada de tot aquest alumnat, sinó també un intercanvi d'experiències que fomenten l'amistat, el companyerisme, la pràctica de l'activitat física i un estil de vida saludable.
Enguany la JEIC arriba a la XXV edició i la nostra Escola ha estat l’encarregada d’organitzar-la. Per donar-la a conèixer s’han elaborat uns cartells i el seleccionat ha estat el realitzat per Mariona Franco Martín de 6è B. Enhorabona!