Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

18 d’abril de 2013

Schools song contest

Aquest curs 2012-2013, com a part del nostre projecte d’escola multilingüe, hem decidit presentar els nostres alumnes de 6è de primària a la convocatòria de “Schools song contest” . Es tracta d’una iniciativa proposada per l’Associació d’Escoles Cristianes i que consisteix en l’elaboració d’un videoclip a partir d’una composició musical amb lletra en anglès, per a penjar-lo en el blog del projecte, sotmetre’l a la votació dels altres grups, i posteriorment presentar la composició en un concurs presencial amb els  altres grups.
Aquest concurs té com a objectiu treballar de forma interactiva activitats relacionades amb la Música, la Plàstica, l’Expressió Corporal i l’Anglès. Des del mes d’octubre del 2012 les professores de Música i Plàstica (Goretti Pascual) , la professora d’Anglès de 6è (Núria Guerra), l’auxiliar de conversa, Miguel G. Clayton i les tutores de sisè han estat col·laborant conjuntament per portar a terme cada fase del projecte i motivar els alumnes per involucrar-se en el procés. Aquesta iniciativa, però, no hauria estat possible sense la col·laboració incondicional de les famílies, en concret d’un pare d’una alumna de 5è B, el Sr. Jordi Carrillo, que va dedicar el seu temps a desenvolupar tota la part tècnica del projecte, és a dir, a localitzar els espais on podria fer-se la gravació, a facilitar-nos les instal·lacions del Canal Blau per fer els enregistraments vocals i a més a gravar la versió final dels vídeos després de fer diverses proves de com podríem millorar la qualitat de les gravacions. Voldríem així mateix agrair la feina portada a terme per dues persones del seu equip: el Sr. Jordi Lluis , que va fer la gravació dels vídeos d’una forma exemplar tant dins com fora de l’escola així com del Sr. Xavier Vallverdú, el tècnic de ràdio que va fer tot el muntatge musical, passant llargues hores del seu cap de setmana perquè el resultat final fos l’esperat.
Voldríem també destacar que la participació dels nens i nenes dels dos grups de 6è en aquest projecte ha suposat un esforç considerable pel que fa a l’elaboració de les lletres de les cançons, la pronunciació i afinament correcte d’aquestes i l’aprenentatge de les coreografies: aquestes últimes creades per nenes dels dos grups que han sacrificat algunes hores de pati per aconseguir crear un ball senzill a l’abast de tothom. Tractant-se d’una iniciativa molt important dins del nostre projecte d’escola multilingüe, els hem de felicitar per la seva implicació i constància durant tot el procés.
A continuació us facilitem els enllaços dels vídeos perquè podeu veure com canten , ballen i actuen els nostres alumnes de sisè.
Gràcies a tots i totes!!

The Naughty class. The Naughty style 6è A (ENLLAÇ)
The craziest band. Let’s shout out: We are  the craziest band 6è B (ENLLAÇ