Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

19 de març de 2013

Simulacre d'evacuació

Dijous, dia 14 de març l’Escola va efectuar un simulacre d’emergència. Es tractava d’evacuar totes les aules per fugir d’un hipotètic incendi a la part central de l’edifici.
El procés va anar bé, prou fluït i la majoria de l’alumnat va romandre a la pista de bàsquet. Aquests assajos cal fer-los de tant en tant perquè permeten diagnosticar si cal fer algun retoc del protocol.
Va ajudar a fer més real aquest entrenament el fet que hi fessin cap els bombers, que en pocs minuts es van presentar al pati gran, amb sirena i tot! També hi va intervenir personal de Protecció Civil i Mossos d’Esquadra.

Com a cosa curiosa, després d’haver finalitzat el simulacre, no van deixar de sonar sirenes perquè el camió de bombers es va quedar i va convidar els/les petits/es a pujar-hi i fer un tomb pel pati. No cal dir que els nens i les nenes van quedar ben emocionats amb la invitació a tastar la tasca de bomber de ben a prop.