12 d’abril de 2013

The Fonix 2013

Enguany, l'Escola Pia de Vilanova i la Geltrú ha participat en el 6è Concurs d’Anglès Interescolar a Catalunya “The Fonix”. En la primera fase del concurs, la realitzada al centre, en van sortir set candidats, un de cada curs, des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat.
Aquests alumnes van fer la prova territorial a Barcelona, a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) el passat 2 de març. L'alumne Carles Domingo de 1r de Batxillerat ha quedat finalista. El proper 4 de maig es celebrarà la fase final del Concurs. En aquesta prova hi ha també una part oral.
Ens plau felicitar al Carles per ser finalista, així com a tots els alumnes que van participar en la prova territorial a Barcelona.