23 de novembre de 2012

Bateig de mar

Fa uns dies va tenir lloc a la Secció de Vela del Club Nàutic Vilanova una activitat nàutica anomenda BATEIG DE MAR.
La iniciativa prové de la Federació Catalana de Vela i del Consell Esportiu del Garraf que van oferir una sessió d'iniciació a la vela lleugera, totalment gratuïta, per al nostres alumnes de primer cicle d'ESO. Voluntàriament hi van assistir un bon nombre de nois i noies de primer i segon d'ESO, els quals, gràcies a uns monitors van tastar el mar en uns velers anomenats "Requeros". Van fer dos grups d'alumnat: mentre uns eren a la mar els altres aprenien les parts de l'embarcació en una classe teòrica.
En definitiva sembla que l'experiència va ser del tot agradable i interessant. A veure si en surten futures vocacions marineres!