Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

6 de juny de 2012

Reconeixement per promoure l'alimentació mediterrània al menjador

La nostra escola, juntament amb set escoles més de Vilanova i la Geltrú, té un menjador escolar reconegut perquè promou l'alimentació mediterrània. Els vuit centres van rebre ahir el distintiu acreditatiu pel seu treball en l'impuls d'una alimentació saludable i equilibrada entre els nens i nenes.

L'alcaldessa de Vilanova, Neus Lloveras, va voler agrair el treball que es fa des de les cuines d'aquests centres educatius, i va valorar l'esforç que fa la regidoria de salut per promoure hàbits saludables entre els més joves i va encoratjar els presents a "conservar l'alimentació mediterrània, la de casa nostra, la de tota la vida".
El regidor de Salut, Francesc Sánchez, per la seva banda, va parlar també de la importància del treball amb els nens i nenes que du a terme any a any la regidoria oferint tallers per a totes les edats.