Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

13 de juny de 2012

L’alumna Sofia Muñoz, de 3r d'ESO B, la segona millor lletrejadora de Catalunya

Ahir dimarts, al Gran Teatre de la Passió de Cervera, es va celebrar la 4ª Final Nacional de Pica Lletres, on 8 alumnes de diferents centres escolars van ser seleccionats després de guanyar les eliminatòries territorials de tot Catalunya. Van competir per aconseguir el títol de millor lletrejador de paraules en català.

Pica Lletres és una activitat que consisteix a lletrejar paraules en català adreçada als alumnes de secundària dels centres educatius de Catalunya. Ja fa set anys de l’aparició del programa i, durant aquest temps, han participat més de 78.400 estudiants. Han concursat més de 7.500 alumnes, han participat gairebé 600 centres de secundària catalans i s'han emès un total de 1.250 programes en 20 televisions diferents.
La Sofia Muñoz, alumna de 3r d'ESO B, va demostrar ser una gran lletrejadora, quedant classificada com la segona millor de Catalunya. Els seus companys la van animar amb crits de “Sofia, Sofia ets la millor cada dia“.

ENLLAÇ A LA NOTÍCIA A TV3