Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

2 de maig de 2012

Taules rodones de batxillerat

El passat dijous 26 d'abril van tenir lloc, un any més, les Taules Rodones de Batxillerat. Es tracta d'una de les activitats encaminades a l'orientació dels alumnes d'aquesta etapa perquè tinguin una visió àmplia de què comporta estudiar a la universitat, així com de les sortides professionals a les quals podran tenir accés més endavant.
Van assistir-hi exalumnes de l'Escola per parlar sobre la seva experiència a la universitat, així com exalumnes i pares d'alumnes que van explicar la seva experiència en el món laboral, un cop acabats els estudis universitaris.