2 de maig de 2012

Taules rodones de batxillerat

El passat dijous 26 d'abril van tenir lloc, un any més, les Taules Rodones de Batxillerat. Es tracta d'una de les activitats encaminades a l'orientació dels alumnes d'aquesta etapa perquè tinguin una visió àmplia de què comporta estudiar a la universitat, així com de les sortides professionals a les quals podran tenir accés més endavant.
Van assistir-hi exalumnes de l'Escola per parlar sobre la seva experiència a la universitat, així com exalumnes i pares d'alumnes que van explicar la seva experiència en el món laboral, un cop acabats els estudis universitaris.