2 de maig de 2012

Premiat el treball de recerca de la Neus Martínez al 4t Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf

El dijous 26 d'abril es va celebrar el 4t Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf. Es va comptar amb l'assistència de més de 700 alumnes de 1r de batxillerat dels centres de secundària de la comarca del Garraf, a més dels 32 de 2n que van fer les exposicions i el professorat acompanyant i tutors dels treballs.

Dels treballs presentats al certamen per part de la nostra escola, el Comitè Científic del Simposi havia escollit el treball de la Neus Martínez Rectoret, La influència del TDA/TDAH en la autoestima, per ser exposat davant dels assistents. Finalment, aquest treball va rebre un dels primers premis dins de l'àmbit Humanístic-Social, obtenint un interail per a dues persones per Europa.
La inauguració va tenir lloc a la Sala d'Actes de la UPC. Tot seguit es va distribuir l'alumnat en els sis espais on es van celebrar les exposicions: al Museu del Ferrocarril, a la Sala d'actes de la UPC, a l'Espai Neàpolis, al Museu Víctor Balaguer i a dues aules de l'Aulari UPC. En acabar, al migdia, va tenir lloc la cloenda a la Rotonda del Museu del Ferrocarril, on es va donar a conèixer el veredicte del jurat.