31 de maig de 2012

Dia de la Família: diumenge 10 de juny

Benvolgudes famílies, enguany la festa del dia de la família girarà al voltant del món dels pirates. En aquest sentit s’han organitzat una sèrie d’activitats encaminades a passar una bona estona, divertida i alhora familiar, doncs tothom podrà participar i segur que ningú quedarà decebut.

Els tallers estan organitzats per l’alumnat de 4rt ESO, hi haurà jocs, manualitats i obsequis per a tots/es els/les participants. També podreu participar en els partits de bàsquet, futbol, futbolí humà, concurs de dibuix i grans inflables, a més durant tota la jornada hi haurà servei de bar.
Abans de dinar podrem gaudir de la segona actuació del grup musical format per alumnes de l’Escola, la Mariona, el Víctor T., el Pau, el Víctor B., l’Iñaki i el Ton.
Recordeu que tots aquells que vulguin dinar a l’Escola encara podeu apuntar-vos, la data límit és l’1 de juny (menú de 7 euros a càrrec dels Llaguts de Vilanova).
Després de dinar hi haurà un tast de postres realitzades per totes aquelles famílies que participin al dinar.
A la tarda hi haurà actuació de pallassos (companyia “jajejijoju”) oberta a totes les famílies de l’Escola i per acabar la festa es realitzarà l’entrega de premis del concurs de dibuix.

HORAACTIVITATS DIA DE LA FAMÍLIA
CAMPIONAT
FUTBOL

CAMPIONAT