20 d’abril de 2012

Celebració de Sant Jordi 2012

El proper dilluns els alumnes de 6è de primària i de 4t d'ESO tindran diferents paradetes per recaptar diners pels seus viatges de final d'etapa.
Els de 6è tindran una parada al pati de l'escola on es vendran llibres, gràcies a la col·laboració desinteressada de l'editorial LEQTOR. L'horari serà de 8.45 a 9.15 h, de 12.45 a 13.15 h, de 14.45 a 15.15 h i de 16.45 a 17.30 h.
Els de 4t d'ESO tindran tres parades on vendran les roses que hauran estat guarnint el diumenge abans amb l'ajut de les famílies: una al pati de l'escola (a les hores d'entrada i sortida escolars), una a l'estació de Renfe (de les 8 a les 18 h) i una a la rambla Principal, davant del Zara Kids (de les 8 fins ben avançada la tarda).
Us hi esperem!