Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

19 de març de 2012

XXV Olimpíada de Química de Catalunya

L'Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya (CQC) i l'Associació de Químics de Catalunya (AQC), en col·laboració amb les Universitats catalanes que tenen adscrits centres que imparteixen LOGSE ha convocat com altres anys, la XXV OLIMPÍADA DE QUÍMICA DE CATALUNYA. Hi van participar 128 alumnes de 2n de batxillerats de diferents centres educatius de Catalunya i del nostre centre ens va representar el Pol Garcia Raventós, que va quedar en vintisetena posició.

Els objectius d'aquestes olimpíades són promoure i estimular l’interès dels alumnes per la Química, establir una millor relació entre l'ensenyament de la Química a nivell d'ensenyament secundari i universitari, i motivar el professorat en el desenvolupament d'una metodologia més experimental i propera a la vida real.

Per seleccionar els guanyadors, es va fer una prova escrita simultània a totes les Universitats catalanes. Es van classificar els vint-i-u millors alumnes de Catalunya que accediran a la Fase Nacional que tindrà lloc a Madrid

Ha estat una experiència gratificant i diferent, una posada a prova de cara a la Selectivitat i, des d’aquí, el felicitem pel bon resultat obtingut.