31 de març de 2012

Ahir vam celebrar el "Dia Mundial de l'Activitat Física"

Aquesta jornada es va començar a celebrar el 6 d'abril de 2002 a Sâo Paulo (Brasil), gràcies a l'impuls d'Agita Mundo, una organització independent a la qual l'Organització Mundial de la Salut (OMS) dóna tot el seu suport i la qualifica com a essencial en la lluita contra el sedentarisme.
A Catalunya, el Pla d’Activitat Física, Esport i Salut (PAFES) impulsa per tercer any consecutiu la celebració d'aquest Dia, que se celebrara arreu del món, tot difonent el missatge: “Acumuleu 30 minuts d'activitat física cada dia”, amb el sublema “Junts per una vida activa i feliç”.
A la nostra escola, tots els mestres i tots els alumnes de totes les etapes han participat, durant una hora, en una sessió d'aeròbic amb l'objectiu de fer una mica d'esport i convivència. Posteriorment, a la tarda s'ha celebrat un partit de futbol entre mestres d'infantil i primària i els alumnes de 6è de primària.