23 de febrer de 2012

Comissió Agenda 21 del curs 2011-2012

A principis d’aquest curs cada classe (a partir de 3r de primària fins a 4t d’ESO) va escollir el seu delegat verd, per formar així la Comissió d’Agenda 21 d’enguany. Els 16 components són els següents: Carlos Gallardo i Marcos Baena (3r de primària), Mariona Surrallés i Ignasi Angrill (4t de primària), Marta Martinez i Pau Jové (5è de primària), Mar Gomez i Begoña Nieto (6è de primària), Pau Escofet i Albert del Río (1r d’ESO), Blanca Arias  i Francesc Martínez (2n d’ESO), Andrea Sánchez i Jordi Moral (3r d’ESO) i Andrea Garcia i Rosi Penson (4t d’ESO).
Tots ells van assistir dimecres 1 de febrer a una reunió d’Agenda 21 per tal de conèixer el projecte d’escola d’enguany, i així poder traspassar la informació a la resta de companys de classe. A la reunió, a més de repartir un pòster per penjar a l’aula sobre la sostenibilitat a l’escola, es van repartir unes targetes-recordatori per penjar a totes les classes, i així recordar d’apagar el llum quan no faci falta, per exemple al marxar de l’aula.

Finalment, els delegats verds es van endur una fitxa de recollida de dades per treballar-la a l’hora de tutoria amb el seu grup-classe. Aquesta fitxa consta de 2 apartats:
  • activitats que s’han fet a classe de caire mediambiental (treballs de qualsevol àrea que tinguin a veure amb el mediambient, ja sigui sobre el seu coneixement, com tenir-ne cura…)
  • aspectes a millorar i/o noves propostes (allò que s’observi a l’escola, maneres de fer que es podrien millorar, temes per treballar a classe, organitzar xerrades…).
Desde l’escola volem donar les gràcies als delegats verds pel seu interés i per la feina ben feta!!!